BOOKING OG PRISER

Sommercafeen kan lejes til private arrangementer.

som nøglehus, hvor du selv står for hele arrangementet.

Sommercafeen udlejes ikke til ungdomsfester.

PRISER 2023

Mandag - torsdag, møde, foredrag og lignende

4 timer (begrænset køkkenbrug, brygning af kaffe og lignende) kr. 800,-

 

Mandag - torsdag) 08.30 til 07.30 til næste dag. kr. 1.200,-


Weekend og helligdage, pr. dag (fredag, lørdag og søndag)

kl. 08.30 til 07.30 næste dag. kr. 2.800,-

Ekstra dag i samme forbindelse. kr. 1000,-


Depositum kr. 2000,- Efter endt lejeperiode tilbagebetales depositum, forudsat at huset og inventar er afleveret som aftalt og uden skader.

Kontakt

Send en mail til Kontakt@sommercafeen.dk

eller ring til Per Egebart 40287650

Lejekontrakt Sommercafeen                           side 1 af 3

  • Lejer Navn/e _________________________________________________________
  • Adresse/r _________________________________________________________
  • og Mail____________________________________________________
  • Dag og Dato og tidspunkter for lejemålet_____________________________
  • _________________________________________________________
  • Fadøl anlæg_________________ Børne vippedyr_____________________
  • Leje Pris i alt.___________________
  • Senest d.________ indbetales på konto 1234 x123456789 Dkr. ___________

……..

  • Depositum dkr.  _____________
  • Senest d.________ indbetales på konto 1234 x12345679 Dkr. ___________

Vilkår og betingelser

          Selve lejeaftalen

  • Reservation af Sommercaféen sker, når aftalen er endelig og depositum betalt.
  • Lejen betales senest 30 dage før lejen af huset.
  • Ved afbestilling indenfor 30 dage, arrangement-dato, tilbagebetales 50% af lejen, og 50% af depositum.
    Ved afbestilling 30 dage før arrangement-dage, tilbagebetales 100% af lejen, og 50% depositum.
  • Der indgås ikke lejeaftaler med 3. person, kun personer der har direkte tilknytning til arrangementet, og som har gyldig dansk adresse, og telefon nummer.
  • Ret til ændringer og prisstigning, herunder energitillæg, forbeholdes.

          Aflevering af huset efter brug

  • Normal rengøring, og normalt forbrug af el, varme og gasforbrug er indregnet i prisen.
  • Borde og stole skal stå som ved ankomst, hvis andet ikke er
  • Gulve skal fejes og køkkenredskaber skal vaskes op.
  • Service og bestik mm skal vaskes op og placeres på de respektive pladser.
  • Tomme dåser og flasker samt affald fjernes fra huset
  • Mod et gebyr på 200 kr. kan lejer lade affald stå.
  • Alle medbragte ting skal fjernes fra lokalerne.
  • Det påhviler lejer, at pladsen omkring huset er ryddet og eventuelt affald fjernet.
  • I køkkenet er der vejledning i brug af maskiner og hvad der skal gøres inden aflevering.
  • Hvis der er mangelfuld rengøring eller f.eks.. konfetti, cigaret skodder eller andet henkastet affald, der kræver ekstraordinær rengøring, vil der blive opkrævet for ekstra rengøring.
  • Manglende eller beskadiget service, inventar eller skader på bygningen, erstattes af lejer ifølge dagspris på varen.
  • ______________________________________________________

Huset og inventar                                                                                    side 2 af 3

  • Sommercafeen har plads til 50 siddende gæster.
  • Indenfor er der 4 stk. (66x120 4 pers. borde) og 18 stk. (66x66 2 pers. borde) i alt 52 side pladser. Derudover er der også nogle borde til eventuel buffet og lign.
  • Udenfor er der 13 stk. 2 personers borde med stole (i alt 26 pladser)
  • Handikap venligt indrettet.
  • Der er dybe og 2 størrelser almindelige tallerkner, bestik, kopper og glas mm til 50 personer. Desuden er der forskelligt andet, men i mindre antal som også må benyttes.

Parkering

  • Der er tilhørende parkeringspladser ved Sommercaféen, ca. 10 pladser. Hvis der skal bruges flere, så snak lige med udlejer, som også er naboen (autoværkstedet)

Køkkenet

  • Det er et fuld funktionelt industrikøkken, gaskomfur med 4 blus, konvektionsovn, mikroovn og køle, fryseskabe og industriopvaskemaskine. Der er vejledning til brug af alle maskiner, og hvordan det skal stå ved aflevering.

Husregler

  • Ingen høj musik eller larm for åbne døre eller vinduer af hensyn til naboerne.
  • Der er rygeforbud i hele huset. Der er mulighed for at ryge under overdækket område, så længe der bruges askebægere, og skodder ikke henkastes.
  • Såfremt der spildes væske på gulvet, skal det straks tørres op. Lejer har ansvar for, at slukke lyset, lukke vinduer og låse døre.

Underskrift aftale

Dato _______________Udlejer _________________Lejerer______________________

Udlejer tlf.             Primær kontaktperson   X  Per Egebart 40287650

Alternativ               ¤  Niki Egebart  40547520           ¤ Jesper Egebart 60510154

Eventuelt

_____________________________________________________________

 

depositum retur til konto xxxx xxxxxxx_______________________________________


Side 3  er lejers huskeliste den vedhæftes den rigtige kontrakt.

Men den kan ses nu under praktisk info fanen.